HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2009.05.04. 09:24 MiTortent

Évadnyitó fazer módra

Eddig igazából csak olyan közös gurulásokon vettem részt, ahol maximum öten-hatan voltunk. Most az „Évadnyitó fazer módra” keretében viszont sikerült megtapasztalnom az érzést, milyen ötven motorossal együtt haladni. Bár Karu (itt is köszönet a szervezésért) előre szólt mindenkinek, hogy a túra nem a távolságról és a tempóról fog szólni (indulás előtt mindenki kapott is egy kis papírt eligazítás gyanánt, miszerint betarjuk a Kresz-t, piros lámpánál kötelező megállni, követési távolságot betartani stb.), de még így is sokan panaszkodtak a túl sok és hosszú megállás miatt. Azért a Visegrádon beszélgetéssel, pihenéssel eltöltött másfél óra azért már nekem is sok volt...
 
A tempó egyébként tökéletesen megfelelt a jelenlegi tudásomnak, gondolom kívülről is kellemes látványt nyújthatott az egymást követő ötven motoros. Ha negatívumot kellene még említenem, akkor a Párkányban eltöltött ebéd helyszínét, az El Camino éttermet illetné. Euró helyett lehetőség van kemény magyar forintban is fizetni, viszont eléggé össze-vissza számolgattak. Volt aki velem egy asztalnál ült, kicsit több üditőt és salátát fogyasztott mint én ugyanahhoz a főételhez és mégis kevesebbet fizetett mint én. Persze több is veszett Mohácsnál, így több panasz helyett álljon itt egy videó a gurulásról: 
 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: yamaha visegrád dobogókő párkány gurulás fz6


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr161101663

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: JOGIQ 2009.06.06. 21:09:37

A követési távolságAzt hiszem, teljes nyugodsággal kijelenthető, hogy a követési távolság nem megfelelő alkalmazása az általunk (gépkocsivezetők) leggyakrabban elkövetett szabálysértések egyike. Sajnos sok mindenki abban a hitben van, hogy az előtte halad…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása