HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2009.03.17. 16:21 MiTortent

Talma csak egy motort kap

"Érdekes" sajtóanyag érkezett Talma menedzsmentjétől:

"Talmácsi Gábor managementje tegnap az estorili tesztet követően két komoly tárgyalást folytatott Jorge „Aspar” Martinez úrral, melynek célja a jelenlegi válság hatásainak mérlegelése volt, valamint közös megoldás találása a kialakult helyzetre. Jorge Martinez spanyol szakemberként eddig is és ezek után is minden tőle telhetőt megtesz a világbajnok magyar motoros pályafutásának építése érdekében. Saját tőkéből finanszírozta a magyar csapat létrehozását, saját tőkéből állta Talma tesztelését, minden lehetőséget megadva ezáltal, hogy Gábor összeszokjon az új versenygéppel, tapasztalatokat gyűjtsön, azonban elérkezett az anyagi lehetőségeinek korlátaihoz és bármennyire is szeretne segíteni, bármennyire is bízik Talmában, a 2009. évi VB szezonra nem tud két versenymotort biztosítani számára csak egyet, ami köztudottan óriási hátrányba taszítja Talmát.

Hogy miért?

Az eredményes szerepléshez 2 motor szükséges, hiszen idén már csak egy időmérő lesz, és az az 50 perc dönt a rajtsorrendről. Viszont, ha történik valami technikai probléma a motorral, ne adj’isten hibázik Talma, nincs tartalék motor, ráadásul a rendelkezésre álló edzés idő is adott, így a szereléseket, javításokat is kapkodva kellene elvégezniük a mérnököknek, ami vagy belefér az időben, vagy nem. De megtörténhet az is, hogy Talma remek rajthelyet szerez, jól teljesít a bemelegítő edzésen is, azonban ezt követően történik valami technikai probléma a motorral és a versenyen már nem tud rajthoz állni. Továbbmenve a tavalyi tapasztalatokból kiindulva Assenban például Talma két motorja két különböző beállítással várt rá a boxban, hiszen egyszer vizes volt a pálya, egyszer száraz. Ha visszaemlékezünk a verseny még szárazon kezdődött, majd eleredt az eső és Gábornak volt lehetősége átülni a másik előre beállított motorjára. Ő ezt akkor azzal „hálálta meg”, hogy visszament a pályára és megnyerte a versenyt. Mindez azonban egy motorral lehetetlen, pedig tudása, tapasztalata megvan hozzá. Nem igazságos, hogy pont Talmával, pont azzal a magyar sportolóval történik mindez, aki nem keveset tett le az asztalra. „Szegény ember legkisebb fiaként” keményen dolgozott, küzdött, soha nem adta fel, példát mutatott, sokak példaképpé vált.

Sajnos azonban a válság - Jorge Martinez és Stefano Favaro minden eddigi küzdelme ellenére - utolérte Talmácsi Gábor magyar alakulatát is. A Faster Management és Talma már a probléma előszele után úgy határozott, hogy személyes szponzoraitól kapott támogatás 100%-át a magyar csapat megsegítésére fordítja, átszabják teljes költségvetésüket, ott spórolnak, ahol csak tudnak. De másként alakultak a dolgok, hiszen több korábbi szponzor is kiszállt, akkor, amikor talán a legnagyobb szükség lett volna támogatásukra. Persze a helyzet lehetne még rosszabb, még kilátástalanabb, ha a MOL Nyrt., a T-Mobile, a Henkel Mo. Kft, Observer Médiafigyelő Kft. és a Dreher Sörgyárak Zrt. nem biztosították volna továbbra is bizalmukról Talmát. Ők továbbra is hisznek benne, mögötte állnak, de nagyon nagy szükség lenne további segítőkre.

Az utóbbi időben a híradások hatására egyre több érdeklődés volt az együttműködés iránt, viszont nem bővült a támogatói kör, így nem sikerült egyről a kettőre lépni. Pedig valami varázslatnak történnie kell, hiszen van egy magyar csapat, van egy kiváló, világbajnok magyar motorversenyző, aki 2007-ben már megmutatta mire képes. Sporttörténelmet írt.

De úgy tűnik hiába minden. Hiába egy remek magyar versenyző, hiába egy magyar csapat, ha egyetlen magyar támogató sem áll mögéjük. Ha nincsenek - a spanyol! befektetőkön kívül: Logistic Land, Grupo Milton, Sedesa - olyan magyar vállalatok, akik milliárdokban nyilvántartott tiszta nyereségükből áldoznának a magyar motorsportért, a magyar csapatért, a magyar álmokért, Talmácsi Gáborért. A management megkeresett számos multicéget ajánlatával, melyben nem csak kértek, hanem viszonzásul adtak is volna nem keveset, kölcsönös előnyöket jelentett volna mindkét fél számára az együttműködés, de a válasz sorban elutasító, nemleges volt.

A mai napon egy cél elérése a biztos: Talma kategóriát váltott. Idén már a 250cc géposztályban bizonyíthatna, ami régóta nagy álma és azt gondoljuk, hogy nem csak az övé, hanem még nagyon sok magyaré is, akik szeretnék Talmát győzni látni, küzdeni a dobogós helyekért, viszont versenyképes technikai háttér nélkül, motor nélkül, motorversenyzőként, egymagában ő sem tud csodát művelni. Patt helyzet. Elszomorító.

Üdvözlettel:

FASTER Management"

1 komment

Címkék: motogp talma talmácsi gábor


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr551007841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása