HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2008.08.10. 21:22 MiTortent

Akcióban

Sajnos úgy alakultak a dolgok, hogy ebben a szezonban már nem fogok tudni beruházni egy kétkerekűbe, de öröm az ürömben hogy jövő február/március környékén viszont tutira menni fog a dolog.

De be kell vallanom őszintén, hogy kicsit bajban is lennék ha most kellene döntenem... Nem titkoltan az egyik titkos favoritom a Honda VFR, de mint már írtam korábban két dolog "aggaszt" vele kapcsolatban: a viszonylag nagy súlya és az idegesítő váltás a két- és négyszelepes üzemmód között. Az elmúlt napokban a hazai forgalmazó ismét az újságírókra szabadított egy tesztpéldényt, így a bizonytalanságomat csak tovább erősítette a tesztmotor.hu-n, majd Winkler tollából a totalbike-on megjelenő teszt. Bár az előbbi jóval pozitívabban áll ezekhez a sarkallatos pontokhoz, Winkler "Totalcar" Róbert viszont nem kegyelmez...

A döntés nehézségét viszont mégsem ez adná, hanem a már motoros magazinokban többször feltünt Suzuki GSXR-700 K7-es "über-brutál-hiper-mega-giga" akciója a Suzuki Hollós jóvoltából. Bár az akciós árat nem tüntetik fel a hirdetésekben, illetve a megjelölt újpesti szalon honlapján sem jutunk közelebb az igazsághoz... Érdeklődj Újpesten...Végül a központi oldalukra ellátogatva sikerült megtudni mit is takar az ajánlat és azt kell mondjam, hogy 99% valószinűséggel ennyiért én most biztosan megvenném ha összejött volna a lé a mocira. De gondolom sok más pénztárcája érzékeny embert is meggyőzött a 2008-as modell közel 2.6 milliós árához képest 2 milla alatt (1.998.000 Ft) árult egy évvel régebbi modell. Picit fáj a szívem...

De hogy mégse teljen tervezgetés nélkül a nyár, nagyjából sikerült kitalálni milyen bukókra foguk beruházni. Feleségemnek eddig a Shark S800 Butterfly fehér változata jön be legjobban és szerencsére az itthoni 63e Ft-os árnak jóval olcsóbban be lehet szerezni kintről és remélhetőlég télen még jobb árat sikerül majd találni.

Mivel én szemüveget kell viseljek, próbáltam csak olyan fejfedőkre koncentrálni melyekbe integrálva van a napszemüveg. Mivel így eleve eléggé leszűkítettem a lehetőségeket, nem volt túl nehéz rátalálni a jelenlegi favoritra: Schuberth S1 Pro blue furious fényezéssel.Azt mondanom sem kell, hogy ennek is horrorisztikus az itthoni ára (156e Ft), így ennek vételárával is külföldi kereskedőt fogunk boldoggá tenni... 

2 komment

Címkék: honda suzuki gsx r bukósisak shark vfr800 schuberth


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr83609774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pista 2008.11.14. 11:35:03

Kedves Író!

Most először olvasgatom ezt a blogot és nagyon hasonlóan gondolkodunk. A fenti cikk olyan mintha én írtam volna, azzal a különbséggel hogy beleugrottam és kihasználtam a hiper giga akciót, megvettem a kisgixert.
A másik gixer az volt, hogy ezt úgy kellett meglépnem hogy a régi motort még nem adtam el. Ezért szívtam a fogam, de kockáztattam és azóta az is sikerült. Szóval happy tulaj vagyok. A vfr-t egyébként tesztvezettem, annyira nem győzőtt meg mint amilyen jókat írtak róla. Motorerőben, futóműben nagyon jó, de

A másik hasonlósaág a napellenzős zárt sisak. Én alapos utánaolvasás után a cabger v2r mellett döntöttem, de még felpróbálni nem volt alkalmam, meg arra is várok hogy akciózzák. A sharp tesztben is jól szereepelt.

Üdv.

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.11.14. 11:54:24

Örülök, hogy tetszett a bejegyzés és egy hullámhosszon mozgunk:-) Azért pedig irigyellek, hog te már a tettek mezejére léptél, én még sajnos csak a pénzt gyűjtögetem...
süti beállítások módosítása