HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2008.06.16. 12:51 MiTortent

Nem nekem való az új Ducati Monster 696?

A hétvégén sikerült egy kis időt szakítanom a Motorrevü júliusi számának tanulmányozására, nagyjából a háromnegyedét sikerült is átolvasnom. Apró örömöt éreztem, amikor a tartalomjegyzékben megpillantottam a Ducati 696 feliratot, hiszem az új Monster is szerepel az esélyesek között a listámon. Azonban az öröm nem tartott sokáig, mert a Norbert Kappes nevével fémjelzett írás azok közé tartozik, ami miatt már többször átfutatott az agyamon a magazinnak az újságosbódék polcain való pihentetése. Tudom, hogy átvett anyag, de akkor is…



A Ducati pénzügyi mérlegének szempontjából bevallottan a legfontosabb modellről van szó, így nincs is semmi csodálkoznivaló azon, hogy 150 újságírót tereltek össze spanyolországban. Bár ha belegondolok, Kappes közel háromnegyed oldalas írása felfogható egy rosszabb PR anyagnak (ennek szöges ellentéte a túragumikról szóló teszt). A szövegezésben egyetlen negatívumot sem említ meg, kizárólag egy táblázatban jelenik meg ebből kettő: a villa nem állítható és a műszereket nehéz levolvasni. Az utóbbi szerintem több parameter függvénye is lehet (pl. az adott újsgáíró magassága), de mivel egyáltalán nem tudunk meg semmit a nehézség mivoltáról, így ezt majd a személyes tapasztalat tudja alátámasztani vagy éppen cáfolni.

Maga a cikk igencsak száraz, személytelen, ennél még a Ducati által kiadott sajtóanyag is több szenvedélyt hordoz magában. Nem igazán akarom ezt túlragozni, de számomra sokkal inkább vonzóak azok az írások, amelyek több személyes vonalat tartalmaznak. A Top Gear sem azért az egyik legnépszerűbb autos magazin a világon, mert autókat lehet benne látni…

De annyit azért sikerült megtudni a cikkből, hogy a combokat kevésbé kell már szélesre terpeszteni, mint az előző Monsterek esetén (ez számomra pozitívum). A lábtartók kicsit hátrébb kerültek, a kormányszög pedig 27 helyett 32 fokos lett, aminek köszönhetően szűkebb lett a fordulóköre a masinának. A 7 lóerővel izmosabb erőforrás pedig lágyabban veszi a gázt és nem igazán jellemzőek rá a terhelésváltási reakciók.

Ennyi, több infó sajnos nem nyerhető ki az anyagból... Többek között kiváncsi lettem volna még az összeszerelés minőségére, mivel tudomásom szerint ez régebben nem volt igazából erénye az olasz márkának. Vagy ha nem irt róla az újságiró, akkor ezzel nincs is gond? Remélem... Bár a szervizdíjakról szóló infók sem erősítik bennem a kényszert a vásárlásra.

Ducati-t szerintem a vásárlók nagy része a kéthengeres, semmi máshoz nem hasonlítható filing miatt és a Ducati életérzés miatt vásárol. Sajnos abből semmit nem sikerült megéreznem az újság letétele után, így kénytelen leszek más beszámolók után nézni... Vagy egyszerűen csak ilyen finom módon próbáltak lebeszélni egy Ducati Monster 696 birtoklásáról? Picit sikerült...

4 komment

Címkék: teszt ducati motorrevü


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr17522145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darvat 2008.09.30. 11:34:11

szia, en most vettem egyet. korabban cbr600f4-em volt. mondanom sem kell, hogy teljesen mas vilag.
a szervizre rakerdeztem, igen, huzos.
osszeszereles minosegerol nem (meg) tudok nyilatkozni, de mivel tobb mint 200.000 monstert eladtak vilagszerte, bizom benne hogy tanultak a mult hibaibol.
monster696.blog.hu

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.09.30. 14:49:33

Kiváncsian várom a tapasztalataidat!

kunci · http://www.tesztmotor.hu 2008.10.20. 18:59:49

Újrakezdésnek egy monster?

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.10.20. 22:51:16

kunci: Fogalmam sincs, hogy jó vagy rossz döntés lenne... Nem tudom megfogalmazni hogy mi miatt, de valamiért nem tudnék elképzelni egy Ducatit a garázsunkba... Akkor már inkább egy Street Triple.
süti beállítások módosítása