HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2008.08.24. 22:36 MiTortent

Brit harcos testközelben

Hirtelen felindulásból családostúl ellátogattunk a Váci úton lévő Frontosa-ba és feleségemmel elismerően bólogattunk miközben a kiállított tűzpiros Triumph Sprint ST-t szemlélgettük (a gyerek meg közben krosszmotorok után kutatott:-)). Szóval vissza kell vonnom a háromhengeres külsejével kapcsolatban tett felelőtlen jelzőket, igenis jól mutat a motor élőben. Még annak ellenére is, hogy a piros szín nem igazán jön be. Az eladó kicsit elkeserített viszont, mivel a három doboz kb. fél millát kóstál hozzá jelenleg. De állítólag jövőre már gyári tartozékok lesznek a dobozok, ami nyilvánvalóan hatással lesz az árára is. Az eladó nem tudta megmondani, hogy pontosan mennyivel fogja a 2,9 milliós árat növelni, a tippje 3,2-3,3 millió volt. Azért ez már nem kevés... Ráadásul a srác állítása szerint náluk nem igazán szokott semmiféle akció lenni télen, mivel a Triumph prémiummárka az állítása szerint és nem is szeretnék átbaszni az ügyfeleket úgy, mint ahogyan a japán márkákat forgalmazók teszik (megveszed a mocit, majd ket hónap múlva akcióba mondjuk háromszázezerrel olcsóbban hirdetik). Hááát, én biztosan nem így csinálnám a helyükben.

Ha már angyalföldön jártunk, hát benéztünk a Karasna-ba is. A gyerek egyből birtokba vett egy Goldwing-et, mondanom se kell mennyire eltörpült három évesen a monstrumon ülve. Két perc múlva, már egy robogóról kellett lerángatni, így sajnos nem tudtam túl sok időt a kiállított hófehér CB1000R tanulmányozásával tölteni...

Ha új motor vásárlás, akkor fontos kérdés a hitel. A Karasna galériárára felsétálva az illetékestől érdeklődtem ezzel kapcsolatban és meglepődtem, hogy az Erste Leasing által ajánlott konstrukciók milyen magas THM-el rendelkeznek (én kb. 50%-os önrészre kértem ajánlatot, így négy éves futamidővel kb. 18%-ra jött ki a THM). A bankok ennyivel kockázatosabbnak tekintik a motorokat az autóknál? Pedig emlékszem, hogy több akciós hirdetést is láttam motorok esetén, ami egyjszámjegyű THM-et tartalmazott...

Miközben a hitelekről diskuráltunk, szóba került hogy nem rendelkezem túl nagy motoros tapasztalattal és a srác először finoman (figyelve a reakcióimat), majd határozattabban javasolta számomra, hogy ne akarjak ezres motort venni (pedig 5 méterre tőle ott csillogott a gyönyörű CB1000R). Mondta, hogy bár látszólag a saját boltját rontja ezzel, de szerintem hosszú távon az életben maradó ügyfelekre jobb építeni. Ennek fényében egy CBF600-at vagy egy CB600F Hornet-et ajánlott számomra, aztán majd eldönthetem mondjuk két év múlva, hogy akarok-e mégis nagyobb gépet.

Mivel olyan gondolatokat fogalmazott meg, amelyek bennem is folyamatosan örlődnek, így őszintén szólva jó volt hallani egy külső szemlélőtől. Hazafelé a kocsiban beszélhettünk erről beszélhettünk a nejemmel és végül abban maradtunk, hogy bár mindketten kicsit beleszerettünk a Sprint-be, nem fogunk ezres gépet venni...

 

 

 

4 komment

Címkék: honda 1050 st triumph sprint hornet


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr87631095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.08.25. 11:51:27

Nem akarlak lebeszélni a Frontosáról, de nekem nagyon nem volt szimpatikus, amit velem csináltak. Amikor motort kerestem, akkor volt új a Sprint ST, nekem is nagyon tetszett. Bementem hozzájuk, elmondtam, hogy komolyan érdekel, ez vagy a VFR, de ki szeretném próbálni döntés előtt. Ígértek tesztvezetési lehetőséget pár nap múlva, majd hívnak. Egy hétig semmi, felhívtam őket, azt mondták, kicsit csúszik a motor vizsgáztatása, de majd hívnak. Újabb egy hét múlva ismét én hívtam őket, megint valamivel indokoltak, és pár nap múlva visszahívást ígértek. Újabb egy hét múlva megvettem a VFR-t egy olyan kereskedőtől, aki el is akarta adni a motort. A Frontosatól senki sem keresett.
Ezek után elgondolni sem merem, hogy egy garanciális vagy egyéb gondhoz, alkatrészbehozatalhoz hogyan állnának hozzá.......
Pedig olyan klassz az ST is, jobb kereskedőket érdemelne.

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.08.25. 11:54:54

őszintén megmondom, hogy bennem sem keltettek olyan érzést, hogy "feltétlenül itt szeretnék vásárolni"... de igazából a piachoz való hozzáállásukat nem teljesen értem és gondolom nem véletlenül tart ott hazánkban a Triumph piaci részesedése, megítélése ahol tart.

kunci · http://www.tesztmotor.hu 2008.09.25. 20:46:31

Szerintem mostanában nézz körül a kereskedésekben. Egyrészt szezonvégi kedvezményeket kaphatsz, másrészt akár egy 1-2 ezer km-t futott pár hónapos tesztmotort is megvehetsz egy új áránál kedvezőbben.

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.09.27. 23:50:48

Kunci: bár nem volt időm most blogolásra, de azért a szalonokat szorgalmasan látogatom. Néhol tényleg nagyon jó akciók vannak szerintem (pl. Yamaha 07-es modellek). A gond csak annyi, hogy pénz majd csak egy kicsit később (1-2 hónap) lesz meg a vasra...
süti beállítások módosítása