HTML

Újrakezdő

egy újrakezdő motoros gondolatai, tapasztalatai...

Utolsó kommentek

  • sztivo: Nos...nekem egy AGV S-4 Stealth sisakom van most. Sajnos azt kell mondjam, hogy ez lesz az utolsó ... (2013.01.07. 20:50) A Schuberth is leszerepelt
  • Andrewee: WOW. It's just awesome. I love this beautiful bike, i read about it and i hope the ride will be gr... (2011.12.10. 12:53) Vágyaim tárháza
  • divatmotoros: @MiTortent: Ezek szerint már csak kb. 9880 óra, és jön a siker. :) (2009.07.12. 10:00) Új szenvedély
  • MiTortent: a tehetségtelenek zenekarába simám beférek:-) Bár mint kiderült 10.000 óra gyakorlással minden leh... (2009.07.07. 12:20) Új szenvedély
  • divatmotoros: LOL... :)) divatmotoros.blog.hu/tags/progress Esetleg a blogoló, motorozó, későn zenélni kezdő te... (2009.06.20. 14:19) Új szenvedély
  • Utolsó 20

Google Reader hozzászólások

Címkék

1050 (2) akció (2) aoyama (1) aprilia (1) arai (2) balatonring (1) bamako (1) bmw (2) bőrruha (2) bukás (2) bukósisak (6) butterfly (1) cb1000r (2) corsa (2) csizma (1) diversion (2) dobogókő (1) ducati (2) dühöngés (1) egykerék (1) fazer (2) fun (1) fz6 (4) fz6r (1) grg270 (1) gsx r (3) gurulás (2) gyorshajtás (1) harley davidson (2) honda (7) hornet (1) ibanez (1) iridium (1) kesztyű (1) koptató (1) louis (1) marshall (1) mg15dfx (1) motogp (4) motorinfo (2) motorline (2) motorrevü (5) online (9) párkány (1) plexi (1) s1000rr (1) s800 (1) schuberth (3) schumacher (1) shark (4) sidi (2) spidi (2) sportmotor (1) sprint (2) st (2) superbike (5) suzuki (5) talma (1) talmácsi gábor (1) tartozékok (1) teszt (3) tesztmotor (3) totalbike (1) triumph (4) valentino rossi (1) vertigo (2) vfr1000 (1) vfr1200 (1) vfr800 (2) visegrád (1) v rod (1) xj6 (2) yamaha (9) Címkefelhő

Blogajánló

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Motoros képek

2009.01.10. 23:19 MiTortent

Ruhatár kiegészítve

 Lassan sikerül lezárnom a ruhabeszerzési projekteket, mivel megérkezett Angliából a megrendelt csizmám és ma megvettem életem első bőrruháját. Ja és ha már ott voltunk, a kesztyű is a fizetendő tételek listájára került. De ne szaladjunk ennyire előre…

Legutóbb arról írtam, hogy miként sikerült bukósisakokat beszereznünk és azt is említettem, hogy szemezgetek egy Sidi Vertigo csizmával. A gondolkodást tett követte, ráadásul egy Corsa szó is becsúszott a névbe, azaz boldog tulajdonosa lettem egy hófehér Sidi Vertigo Corsa csizmának a dhautos.co.uk jóvoltából. A kinti ár 199 font, a szállítás pedig UPS-en keresztül történt és kevesebb mint egy hét alatt érkezett meg 25 fontért cserébe (ráadásul nagyon alacsony árfolyamon sikerült elcsípnem a fontom, 60 ezer forint alatt megúsztam a csizmáz az itthoni nyolcvan feletti árához képest). Azért innen viccesebb volt a rendelés, mert hiába választja ki az ember, hogy Magyarország a célállomás, a szállítási költséget nem adja hozzá a végösszeghez (ezt az összeget előtte leleveleztem velük) így workaround megoldásként egy 25 font értékű felsőt is be kellett rakni a kosárba és kifizetni. Üröm az örömben, hogy a koptató nem érkezett meg a csizmához, „véletlenül” kimaradt. Mondjuk lehet tényleg nem szándékos a dolog, mert ahogy írtam nekik egyből elnézést is kértek és írták, hogy küldik is (ez 2 napja volt, kíváncsian várom. Ja és a plexik sem érkeztem még meg, de jó öreg királyi posta malmai lassabban őrölnek). Persze simán előfordulhatott a dolog, mivel a dobozt kifordították és úgy adták fel (gondolom én, hogy ne látszódjon mi van benne) és elképzelhető hogy kimarad valami… Maga a csizma meglepően kényelmes, kicsit attól paráztam hogy versenycsizmához méltóan nagyon merev lesz és macerás lesz benne a járás, de ellenkezőleg. Remélem pár hónapnyi használat után is hasonlóan jókat fogok írni róla.
 
Igazából már csak a legnagyobb tétel volt hátra a ruházatból, az pedig a bőrruha. Sokáig vacilláltam, hogy legyen valami cordura, de végül a bőr mellett döntöttem. Két gyerek után megszállottja lettem a biztonságnak és ezért is áldozok inkább több pénzt, jobb minőségű felszerelésekre és emiatt is törtem pálcát a bőrruha mellett. Ezt viszont nem akartam már kintről beszerezni, itthon is lehet most elég jó áron akciókat kifogni. Így kötöttünk ki feleségemmel a Motorline szentendrei úti üzletében, ahol sikerült egy nagyon eladó srácot kifognom. Tényleg nagyon segítőkész volt és több méretet is felpróbáltam, majd az üzletben lévő Ducati Monstert is áttologatta a többi vevő között egy nyugisabb helyre, hogy arra felülve is kipróbáljam milyen érzés a Spidi NRG Touring ruhában lenni. Volt egy kis vacillálás a méret körül, de végül a kisebbet (52-es) választottuk, mert úgyis fog még nyúlni. Legalábbis ajánlom neki, mert most eléggé passzos. Azért is választottam végül a képen látható színkombinációt (azonkívül, hogy ez volt méretben), mert eléggé semleges szerintem. Az ára is elég baráti volt, mivel most 237 ezer Ft helyett 118 darab ezresért haza lehetett hozni. 
 
Na és ha már ott voltunk, akkor gondoltam tegyük teljessé a ruhatárat és tárazzunk be egy kesztyűből is. Stílusosan ebből is akciósat kellett volna venni, de nem volt már méretemben, így végül egy kék színű Spidi Strada mellett döntöttem(20e Ft), mivel a kezemre való felhúzás után azt gondoltam: igen, ez kell nekem. 
 
Végezetül pedig nézzük mennyit költöttem (és zárójelben pedig az eredeti ár) a biztonságomért:
  • Bukósisak:  83.000.- (145.000.-)
  • Csizma: 60.000.- (84.600.-)
  • Kétrészes bőrruha: 118.300.- (235.700.-)
  • Kesztyű: 20.700.- (20.700.-)

Összesen ez kereken 282 ezer forint (az eredeti összeg pedig 486 ezer) volt, ami így belegondolva rengeteg. De én azt gondolom, hogy a biztonságom mindennél többet ér és nem azért dolgoztam rengeteget, hogy a végül megvásárol motorommal egyszer esetleg elbukva a felszerelés hiánya miatt olyan helyen kössek ki, ahonnan nincs visszaút… 
 

Szólj hozzá!

Címkék: kesztyű vertigo corsa sidi spidi bőrruha motorline


A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdo.blog.hu/api/trackback/id/tr9870046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása